ZNAJDŹ PARKING

Kiedy opłata dodatkowa nie będzie anulowana?

W przypadku zatrzymania się i zaparkowania niezgodnie z obowiązującym regulaminem parkingowym nie ma podstaw do cofnięcia opłaty dodatkowej. Poniższe przyczyny nie kwalifikują do cofnięcia opłaty:
  • Brak drobnych lub brak wymaganej sumy do wpłaty w parkomacie
  • Spóźnienie, przekroczenie wykupionego czasu (np. spotkania, wizyta u lekarza)
  • Brak czasu na wykupienie biletu, rozmienianie pieniędzy
  • Kierowca nie zauważył oznakowania poziomego i pionowego na parkingu
  • Nieznalezienie parkomatu
  • Płatność wykonana w parkomacie nie należącym do EP
  • Korzystanie z miejsca dla inwalidy bez ważnego biletu z parkomatu EP
  • Dostawa towarów (poza miejscem do tego przeznaczonym)
  • Przestój w celu załadunku/rozładunku
  • Awaria pojazdu – fakt ten musi być niezwłocznie zgłoszony kontrolerowi lub telefonicznie do biura obsługi klienta przez kierowcę przed opuszczeniem parkingu
  • Zagubiony druk OD